ساخت واحدهاي مسکوني کوتاه مرتبه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 22
نویسنده : مولوی
وزير مسکن و شهرسازي با توجه به قابليت استان يزد براي ساخت واحدهاي مسکوني کوتاه مرتبه و حياط دار بر ساخت چنين واحدهايي در اين استان تاکيد کرد.

به گزارش مهر، علي نيکزاد که صبح امروز براي بازديد از روند اجراي طرح مسکن مهر وارد استان يزد شده است، در بازديد از پروژه هاي مسکن مهر شهرستان بافق با اشاره به صحبتهاي رئيس جمهور مبني بر ساخت واحدهاي مسکوني کوتاه مرتبه و داراي حياط در استان هاي مختلف کشور اظهار داشت: در هر يک از استانها که قابليت تامين زمين براي ساخت چنين واحدهايي وجود داشته باشد، اقدام لازم انجام خواهد گرفت.

وي افزود: در اين ميان استان يزد جزو استانهايي است که مي توان با واگذاري زمين ساخت واحدهاي مسکوني کوتاه مرتبه و داراي حياط را رواج داد تا مردم با توجه فرهنگ بومي خود زندگي راحت‌تري داشته باشند.

نيکزاد با اعلام اينکه تاکنون براي ساخت 20 هزار و 500 واحد مسکوني شهري و روستايي در استان يزد 120 ميليارد تومان تسهيلات قرض الحسنه پرداخت شده است ، گفت: از تعداد واحد مسکوني ياد شده 11 هزار و 500 واحد مسکن مهر شهري هستند که براساس آخرين آمار ساخت اسکلت و سقف 8 هزار واحد از آنها به اتمام رسيده و 4 هزار و 800 واحد نيز از مرحله سفت کاري گذشته است .

وزير مسکن و شهرسازي عملکرد استان يزد در اجراي طرح مسکن مهر را مثبت ارزيابي کرد و گفت: از واحدهاي مسکوني در دست احداث اين استان 1120 واحد تا پايان زمستان امسال به بهره برداري مي رسند و عمليات ساخت 1500 واحد مسکوني مهر اين استان با شرکت پيمانکاران و انبوه سازان در فراخوان جديد وزارت مسکن و شهرسازي به زودي آغاز مي‌‍شود.

وي با تاکيد بر اينکه هيچ مشکلي فراروي پرداخت تسهيلات براي ساخت واحدهاي مسکوني به متقاضيان واجد استان يزد وجود ندارد به نوسازي واحدهاي مسکوني روستايي اين استان اشاره کرد و افزود: تا پايان امسال بايد 9 هزار واحد مسکوني در روستاهاي استان يزد براي دريافت تسهيلات 10 ميليون توماني قرض الحسنه انعقاد قرارداد کرده باشند که اين کار تاکنون براي 4 هزار واحد انجام شده است.

نيکزاد حرکت به سمت صنعتي سازي در ساخت واحدهاي مسکوني را از اولويت هاي اساسي در فراخوان هاي سهميه سال 90 وزارت مسکن وشهرسازي دانست و تصريح کرد: مدت زمان ساخت در اين فراخوان ها نيز حداکثر يکسال تعيين شده و قيمت نيز به ازاي ساخت هر مترمربع به صورت مقطوع خواهد بود.
 
وزير مسکن و شهرسازي به روند نوسازي و احياي بافت فرسوده استان يزد اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجايي که اين استان داراي بافتهاي فرسوده بسيار ارزشمندي است تسهيلات بدون محدوديت براي احياي بافتهاي فرسوده استان يزد پرداخت خواهد شد و تا آخر سال نيز 100 واحد مسکوني نوسازي شده در اين بافتها به بهره برداري مي رسند.
 
کاهش متراژ مشاعات واحدهاي مسکوني مهر به منظور کاستن از ميزان آورده مالي متقاضيان ساخت يک مسجد ، کمک به محوطه سازي و واگذاري زمين براي ساخت واحدهاي مسکوني مهر 2 طبقه از مهمترين تصميمات اتخاذ شده وزير مسکن وشهرسازي براي شهرستان بافق بود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: